Ултразвукова Kавитация неинвазивен метод, с който се постигат много добри резултати при борбата с целулита и мастните натрупвания. Методът използва контролирани нискочистотни вълни, генериращи микромехурчета. Тези мехурчета нарушават целостта на мембраните на мастните клетки без да засягат околните структури, кожата и мускулите остават незасегнати. Кавитацията променя биохимията на мембраната и след 1-2 седмици организмът я разрушава по естествен начин и се освобождава сам от мазнините във времето. Благодарение на кавитацията може да се промени формата на тялото, да се намали обема на целулита, на мастните образувания и натрупвания без да се причини вреда на целостта на тъканите, което дава възможност да се проведе една напълно безопасна процедура.

• намаляване обема на подкожната мастна тъкан
  • премахване на целулит
  • корекции на дефекти след операция за липосукция.

Кавитация се препоръчва за цялостно тонизиране и ремодулиране на тялото. Елиминира локалните мастни натрупвания и целулитни депа, резултат от нарушен метаболизъм, генетични и възрастови промени, заседнал начин на живот, неправилно хранене, прекомерна употреба на алкохол, газирани напитки, силно осолени и подсладени храни. Ако искаме да поддържаме дългосрочни резултати е необходимо да спазваме определен хранителен и двигателен режим, масажи.

• не се прилага при деца и подрастващи
  • при високо кръвно налягане
  • злокачествени заболявания
  • бременност и кърмене
  • висока температура
  • инфекциозни и остри заболявания
  • сърдечни заболявания и сърдечен пейсмейкър
  • през менструален период
  • чернодробно заболяване
  • разширени вени, дълбока венозна тромбоза
  • астма
  • епилепсия
  • хеморагична болест
  • травми,разкъсвания на съдове, възпаления и заболявания на кожата
  • нарушена имунна система

Колко процедури са необходими?

За постигане на оптимални редултати е препоръчително да бъдат направени от 5 до 10 процедури веднъж седмично.

За инфомрация, въпроси или запазване на час:

ВСИЧКИ УСЛУГИ
КОНТАКТИ